Find The Way..

Di persimpangan aku berdiri :)

assalamualaikum wrh wbt kpd semua pembaca,

ada yang bertanyakan kepada saya,
mana nak dapatkan lirik lagu dipersimpangan aku berdiri ya..?,

so alang-alang sudah letakkan lagu "dipersimpangan aku berdiri" sebagai tema blog FIND THE WAY,makanya saya postkan lirik dan lagunya di sini..lepas nih tak perlu susah lagi mencarinya ya :)

Di Persimpangan Aku Berdiri
Album : Menjadi Diriku Repackage
Munsyid : EdCoustic
sumber : http://liriknasyid.com 

Cukuplah...
kusimpan semua ceritaku
yang dulu

Tentangku...
tentang apapun yang membuatku
tiada berarti

Di Persimpangan aku...
berdiri
membisu
harus kuputuskan
kemanakah ku melangkah...

Reff : Jangan lagi
usikku meski aku tak tau
kemana lagi aku berlari
kejar harapan
yang sempat mengelam
biarkanlah
kuhidup dengan nafas yang baru
nafas yang menyimpan kedamaian
di persimpangan
aku berdiri

Cukup Januari kemarin kutinggalkan
kelamku...
tentangku
dan masa lalu yang membuatku
tiada berarti

ho...ho...ho...


*perhatikan liriknya dengan pandangan hati..sangat hidup untuk jiwa yg mencari~
4 comments:
This comment has been removed by a blog administrator.

Hi! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm absolutely enjoying your blog
and look forward to new posts.
my website - make money with online


It is perfect time to make some plans for the long run and it is
time to be happy. I've learn this submit and if I may just I desire to counsel you some attention-grabbing things or advice. Perhaps you can write subsequent articles relating to this article. I wish to read even more issues approximately it!
My web page - inc. buy stocks


The dedicated team of AVG professionals can be obtained here
all round the time, whom you'll be able to reach by calling for the AVG tech
support number. An attractive attractive website is essential
inside technologically advanced and highly competitive
market of current age, for the prosperity of business. A well-developed business plan is
a lot like your blueprint for victory.

Here is my webpage :: gopo


mY pLayLisT


whats up Palestin

whats up in Harakah

Followers

you are in..!

Egypt Top Blogs

from zero to..