Find The Way..

ukhuwah itu indah..JOM RAIHKAN!


IKLAN INI DICOPY PASTEKAN DARI

http://www.jalinanukhuwah.info/?p=296

Assalamualaikum sahabat sekalian…
Sudah merancang cuti musim panas tahun ini? Pastinya ramai yang sudah berkira-kira memanfaatkan cuti ini sebaiknya. Apa kata bersama kami di Perkhemahan Musim Panas ISMA-Mesir – PMPI 2009? Kali ini dengan tema yang cukup menarik- “WARNAI HIDUPMU DALAM IKATAN PERSAUDARAAN. Anda berminat?

Tahun ini kita berkampung di Marsa Matruh! Salah satu kawasan pelancongan yang tersohor dengan keunikan pantai dan lautnya. Deruan ombak dan desir angin… kicau camar laut, pastinya memberikan kepuasan dalam kita mentadabbur kekuasaan Yang Maha Mencipta!

3 hingga 7 Julai 2009 (rakan siswa) & 6 hingga 10 Julai 2009 (rakan siswi) - kosongkan jadual cuti anda sepanjang tarikh itu dan pastikan bersama kami memanfaatkan cuti musim panas, beriadhah sambil berukhuwwah!

Pelbagai aktiviti menarik menanti anda – pelbagai permainan pantai, indoor games, Malam Pentas Budaya, Iron-Chef, Jelajah Matruh dan menarik tahun ini- sesi perkongsian dengan penuntut dari luarnegara, pastinya banyak yang ingin dikongsi bersama!

Semua itu dan banyak lagi dengan hanya LE 250. Jangan tunggu lagi, ayuh daftar segera! Tempat adalah terhad!

sila saksikan : mereka telah pon beraksi dalam berukhuwah..


-Winter Camp KOREA 2009 -

Winter Camp Korea 2009 from Ammar Muhammad on Vimeo.


- jalinan musim luruh FAMSY -



-UK EIRE& MSD -



- Autumn Gathering MISSA-ISMA .AUS -


kini ISMA MESIR mengajak ANDA mewarnakan Ukhuwah itu bersama

AYUH!!


Kita jumpa di sana! =)

3 comments:

dah selamat pulang dah pon umar
hee...next time boleh i.allah
sbb baru2 nih ade 4ikhwah dr UK pon join gak..ok??


Hi, Neаt ρost. Τheгe's a problem together with your web site in internet explorer, would check this? IE nonetheless is the market leader and a huge component to folks will leave out your excellent writing because of this problem.

My web blog :: losing weight


mY pLayLisT

"Allah = Way Out of Solution"

"Allah = Way Out of Solution"
this blog belongs to Mu'awwidz Al-ansori b. Dzulkefly,a student of Syariah islamiyah in AL-AZHAR UNIVERSITY of EGYPT. myself : finding da way of blessings trough da journey of "WAY FARER" my email : awiz.alan@yahoo.com

non-stop :


whats up Palestin

whats up in Harakah

Followers

you are in..!

Egypt Top Blogs

from zero to..